Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Відправляємо день-у-день при замовленні до 16:00. Після 16:00 відправлення на наступний день. Відправляємо по передоплаті або післяплатою, в форматі склад-склад. Клієнти нашої компанії отримують отримують 80% знижку на упаковку. На відділенні Нової Пошти посилка зберігається 5 робочих днів, по закінченню даного терміну здійснення автоматично повертається відправнику.
- ➤ Київ | м.Почайна (Петрівка), вул. Вербова 17В, 2 поверх | Пн - Пт з 09:00 до 20:00; Сб, Нд з 10:00 до 16:00. ➤ Одеса | вул. Велика Арнаутська 117 | Пн - Пт з 09:00 до 18:00; Сб з 10:00 до 16:00. Нд - вихідний. ➤ Харків | вул. Полтавський Шлях 3 | Пн - Пт з 10:00 до 18:00; Сб, Нд - вихідний.
Способи оплати
- Оплата готівкою можлива тільки при покупці в Києві. Здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми видаємо Вам товарний чек.
Важливо!
- Наш інтернет-магазин користується новою послугою Нової Пошти - "Легкий повернення". Повернути товар тепер ще простіше. Вам треба назвати номер ТТН, за якою ви отримували замовлення, і співробітник Нової Пошти побачить дані для відправки товару назад. Звертаємо вашу увагу на те, що повернення товару повинен оформлятися без післяплати. В іншому випадку ми не зможемо прийняти товар.
- Якщо менеджер не впевнений в сумісності запчастини і Вашої техніки, компанія може запропонувати внести часткову або повну передоплату за товар. Якщо запчастина не підійшла, витрати за доставку в обидві сторони оплачує клієнт.
- При самовивезенні резерв замовлення обмежений 7 денним терміном, по закінченню терміну замовлення скасовується без узгодження з клієнтом.
- Оплатити замовлення на карту або безготівково можна протягом 14 днів. Якщо оплата не надійшла - замовлення скасовується автоматично.
- Після оплати обов'язково необхідно повідомити номер замовлення по телефону або написати на email. Якщо оплата не ідентифікована, вона залишається як невизначена до запитання.
Умови гарантії
Умови обміну/повернення сенсорів і дисплеїв.
Запчастини підлягають поверненню:
- при збереженні товарного вигляду;
- при наявності товарного чека і фірмового товарного стікера;
- без механічних пошкоджень;
- при наявності гарантійної плівки на дисплеях і сенсорних екранах, з пломбою та іменним штампом. ЗВЕРНІТЬ УВАГУ! Знята і знову наклеєна плівка НЕ приймається;
- без слідів ремонту.
Повернення та обмін товару здійснюється тільки після попередньої діагностики деталі.
Умови повернення товару від клієнта
Базуючись на Законі України про права споживачів товар підлягає поверненню протягом 14 днів з моменту його покупки.
Умови повернення:
- товар без механічних пошкоджень
- без слідів використання
- при наявності товарного чека і фірмового товарного стікера
Повернення товару здійснюється через Нову Пошту за рахунок клієнта (у всіх випадках). Після отримання повернення і з'ясування обставин оплата за товар та доставку повернення перекладається на картку Приватбанку у випадку провини інтернет-магазину протягом 5-ти робочих днів.
Важливо:
- у деяких випадках можлива поставка аналога, тому товар може не відповідати опису на сайті.
- при отриманні товару на відділенні компанії перевізника товар обов'язково треба перевірити на цілісність.